PDA

View Full Version : ESCORT / GESMAR / DOBSON FLEET MANAGEMENT - TZEAPA !!!



Crew
28-07-2005, 02:23 PM
Aveti grija cu aceasta companie de crewing, nr. 31 in lista ANR a agentiilor autorizate - GESMAR-RO MARITIME S.R.L. (Malotea Daniel 618081/618082 C-ta, Al. Garofitei-birou 2, Nr.11A,Et.2)  care este fostul ESCORT MARITIME, celebra ptr comisioanele luate la angajare si pentru tzepe  :twisted:

GSM
08-08-2005, 10:04 PM
Ca urmare ... cu aceasta companie de crewing nu prea este recomandat sa se plece ... si trebuie evitata ?? din ceea ce se spune despre ea :twisted:

vovin
08-08-2005, 10:05 PM
Salut. Ma numesc Ionut si as vrea sa stiu mai multe despre firma GESMAR-RO. Am pe cineva care a fost pe la ei si i-au spus ca pentru cadet platesc 1200 euro. Mie mi se pare foarte mult. Si, de asemenea, au cerut 100 euro pentru procesare hartii, au zis ei. Nu stie ce sa faca. Suma e frumusica ptr cadet, dar are indoieli. I s-a parut suspect suma mare pe care ziceau ei ca o dau ptr cadet. Daca e cum ai spus mai sus, cum ca da tzepe, atunci e mai bine sa nu se duca. Tu de unde stii? Multumesc.

Fulga
08-08-2005, 11:05 PM
Salut Ionut. Ma bucur ca ai reusit sa scrii primul post de-al tau si sper sa nu fie ultimul. Intr-adevar Gesmar-Ro sunt tot aceeasi de la Escort Maritime (Escroc - pentru prieteni). Am prieteni care au fost la ei si au pretins ca ii trimit direct of3 cu 2500$ (cu toate ca nu aveau experienta) in schimbul unei sume de 500$. Dupa ce ai dat comisionul te amana de la o sapt la alta si tot asa. Banii abia i-a recuperat dupa multe amenintari.
Eu cam asta stiu despre ei, deci aveti grija.

leo
09-08-2005, 01:23 PM
Nu stiu ce sa zic de ce se aude pe la coltul strazii......
Si eu am fost speriat la inceput de chestia cu Escroc etc..
Dar am verificat prin cunostiinte cam si cum lucreaza ei (stiti ca toti agentii de crewing depun lunar liste la ANR cu nume/nave/salarii etc.)
Eu am fost plecat cu ei 3masina si n-aveam decat un voiaj prapadit.
Am avut 2290 euro pe luna , fara overt dar nici nu era cazul ca nava era 2002 si nu era mai nimic de facut. Aveam combinezon alb si nu cred ca l-am spalat de 3 ori in 6 luni aproape.
Pentru mine totul a fost ok si sa stiti ca toti eram romani(majoritatea vechi la firma si Escort si Gesmar) cu exceptia cdt si ceng care erau italieni.Pe 12-15 august plec din nou cu ei pe o nava putin mai mai mare.
Mai bine ma intelegeam cu italienii decat cu romanii , mai ales daca ai nostri erau vechi pe la nava...
Oricum stiu ca ei lucreaza si cu alte companii , iar ca idee un prieten chiar a plecat la ei cadet la 1209 euro pe luna dar stiu ca a semnat contract de exclusivitate in caz ca da bine , ptr 3 ani. nava a tanc chimic , mare , cu francezi.
Sa auzim de bine dar cred ca daca ne-am lua dupa barfe(si eu stiu acum cum pot sa barfeasca marinarii , mai ales cei care au timp ca stau mult pe acasa...).....

eagle
09-08-2005, 04:11 PM
Leo puisor se pare ca nu ai nici o treaba cu masina...daca erai 3 mecanic numai din bun simt iti spalai combinezonu 1 data pe zi sa nu mirosi. Mai afla de la mine, care chiar am fost 3 mecanic, ca in masina sunt lejer 40 de grade C si chiar daca nu faci nimic (f putin probabil) transpiri....asa ca spalat combinezon de 3 ori in 6 luni se face numai la birou ...sau poate esti cumva tocmit de Escroc sa postezi ?!?!? Sa-ti mai spun ca oricat de noua e masina ...poate sa fie si din 2005... tot tre sa mai dai un ochi pe la agregate, sa mai speli un racitor, sa mai faci un reglaj de culbutori,sa mai iei niste jocuri, mai schimbi un filtru, mai speli o turbina ...da ce sa-ti zic tie toate astea cand tu esti out ....
Eu personal am fost vara trecuta la Escroc (cand aveau sediul in spate la hotel BTT - o sa va spun si despre sedii) si am dat 500 EU comision sa ma trimita 3 mec (doar ce terminasem) pe un bulk carrier cu 2500 EU (!!!). Bineinteles ca m-au dus cu presul vreo 3 luni...ca asteapta raspuns de la companie...ca totul e aranjat si ca asteapta numai data plecarii ....vrajeli. Intr-o buna zi m-am hotarat sa-mi recuperez banii si am fost cu niste verisori de-ai mei si cu alti prieteni buluc peste nenorociti si doar asa am primit banii inapoi ! Am chemat si TV Neptun si au facut un reportaj de toata frumusetea despre nenorociti
Nu stiu ce firma serioasa isi schimba sediul de 3 ori si numele de 2 ori in 2 ani. Fostul Escroc a avut sediul via-a-vis de comandamentul marinei militare, apoi in spate la hotel BTT si acum in actualul sediu, dar cu alt nume si tot escroci - GESMAR.
Am nenumarati prieteni carora li s-a promis plecare pe lpg-uri si care s-au ales cu buza umflata. Asta e ...asa ne trebuie daca nu am stiut de la bun inceput ca o firma care iti cere comision (de procesare acte, de bilet de avion, de mai stiu eu ce ...) e firma de KKT. Sa stie toata lumea, odata pentru totdeauana, ca un armator serios lucreaza cu o firma serioasa de crewing si plateste tot: procesare acte, bilete de avion, viza, deconteaza drumul marinarului la si de la viza si drumul la aeroport, mese prin aeroporturi si orice alte cheltuieli legate de plecare/venire la/de la nava.
Asa ca cine nu are ce face cu banii sa ii dea rahatilor astora!
Si inca o chestie care ma face sa rad : cadet 1209 EU .......pai ba fratilor , nici cele mai de vaza companii cum e Maerskul (care e locul 1 in lume) nu da mai mult de 600 $. Daca nu credeti luati nr lor de tel sin lista ANR si dati-le un telefon.
In final ...ca am scris prea mult si zice tovarasu Leo ca barfesc...SFATUL MEU E SA VA FERITI DE GESMAR/ESCROC SAU CUM NAIBA ISI MAI SPUN !!!

leo
09-08-2005, 04:59 PM
tovarasu' vultur , sunt chiar out in comparatie cu tine in materie de full aut eng room si Mak ...si agentii de crewing ,chiar daca sunt sunat zilnic de multe...
Poate imi spui la ce companie esti tu , cate voiaje ai consecutive la ei si cat ai pe luna da' cinstit! Cine stie , poate gasesc si eu un job asa bun chiar daca o sa transpir cum spui tu...
Tocmit inca nu dar nici aerian nu sunt. Lasa povestile si netu' cu MAERSK ca mai stiu si eu cate ceva....Daca vrei pot sa-ti dau o copie dupa contractul meu ca sa stim cum stam..Si cadet masina la 1209 nu e mult pentru o companie care nu gaseste motorist francez la 2000 sa stii...asta daca cumva vrei sa iti tii oamenii si cred eu ca e sanatoasa politica

Restul sunt vorbe si vrajeli tovarase...Succes in activitate si eventual ai grija la ortografie....sufera chiar si pentru un 3 mecanic.

redbull
09-08-2005, 05:03 PM
Ia uitati ce am gasit eu pe net si comparati si singuri (numerele de telefon ii dau de gol):

aici: http://www.ship.gr/crew/romania.htm (cautati ESCORT)
ESCORT MARINE SERVICES LTD
Ecaterina Varga Street, No.4
Tel: 0040 241 618081
Fax: 0040 241 618082
Tlx: 14324 escort r
Email: escort.marine@rdslink.ro
Website: www.escortmarine.ro

aici: http://www.gesmar.ch/comm_anglais.htm
GESMAR-RO MARITIME
Managing Director : Sorin Gabriel MARALOI
11A, Garofitei Street, 2nd floor.
Constanta
Romania
Tel. : +40 (241) 618081
Fax : +40 (241) 618082
Mobile 24Hr Emergency : +40 (720) 378877
Email : info@gesmar.ro

sa fie vreo coincidenta ....ha ha ha ....noi nu suntem prosti cum cred ei

vovin
09-08-2005, 05:41 PM
Dupa cate vad sunt niste nenorociti. Umbla cu tzepe. Multumesc pentru informatii. M-am convins de cat de seriosi sunt baietii. Pana la urma o sa li se infunde. Nu se mai duce nimeni la ei. O sa ramana cu buza umflata asa cum au lasat si ei pe altii. Sa ma kak pe ei ca nu avem nevoie de tzepari. Mai ales cand spui imediat dupa terminare ca pleci si, SURPRIZA, tzeapa.Si banii sunt multi, sa te atraga. :twisted:

eagle
09-08-2005, 06:23 PM
Leo ... eu sunt la Arpinav (ceea ce e departe de escroc sau gesmar), am 2 voiaje cu ei si plec in al 3-lea in sept, am un salariu de 2700 $/luna...asa ca nu-mi spune mie de masina full automatizata si francezi ca inca esti mic copil, desi eu cred ca esti unul dintre ei dupa cat de infocat le iei apararea la jigodiile astea din ESCROC / noul GESMAR.
Eu las oamenii sa judece singuri: ori dau comisoane de 500 EU la GESMAR si se chinuie sa-i ia inapoi ca de trimis esti singurul pe care il aud ca a fost trimis ORI merg la o companie serioasa (vezi pe forum) si le recomand cu caldura Arpinav, pleaca fara comision, fara bataie de cap si pe bani frumosi.

Leo, hai sa incetam discutia asta cu cine esti tu ...cine sunt eu...Ne-am spus amandoi parerile, tu pro si eu contra si sa mai lasam si pe altii sa posteze, ca asa e fairplay.

leo
09-08-2005, 06:39 PM
Eagle-San , fii consecvent in declaratii . la o adica doar am copy&paste din ce-ai postat tu mai devreme:
************************************************** *********
Nu sunt infocat puiule dar nici prost.Iei mai putin ca mine....
Si avand in vedere ca esti chiar bazat HA HA nici n-am vreme de polemica...
Si ai grija , poate esti sub contract de fidelizare cu stanescu si ti-o iei...
La buna vedere

Fulga's replay:
Ma simt nevoit sa intervin. Leo te rog sa nu mai postezi citatele unui user si sa le atribui altuia. Daca vrei sa postezi despre alta companie intra in sectiunea respectiva.

eagle
09-08-2005, 07:00 PM
Nu am zis nimic din ce ai citat tu acolo. Pana la urma e pb mea cat iau. Si mai lasa amenintarile cu contractul de fidelizare ca stim cu totzii ca e nul. Si tu zici mai sus ca astia care merg cadeti la ESCROC/GESMAR fac contract de exclusivitate pe 3 ani. Ce sa mai vb...
Un lucru e cert : eu le-am dat comision 500 EU si nu m-au trimis si m-am chinuit cateva luni sa-i recuper.
Deja vad ca pt tine e ceva persoal...Sunt sigur ca esti omul lor.
NO COMMENT

GSM
09-08-2005, 08:32 PM
unde ai terminat ??? si cum de esti ofiter 3 mecanic .. se vede ca ai navigat acasa ... .. ca ofiter 3 mec .. speli combinizonu ce`l putin de 2 ori pe saptamana .. ca esti mecanic .. se pare ca si sefu mecanic si`l spala mai des ca tine . asa ca... numai lua apararea .. unei companii cu antecedente .. mai vechi si a care`i traditzie inka este .. sti vb aia a romanului .. lupul isi schimba parul da naravu ba .. asa ca... cand vrei sa ne ziki ceva .. zi`ne ce habar n`avem .. nu ce stim !!! hai ca o lungesc degeaba !!! bafta!!

Jupanu
09-08-2005, 09:14 PM
V-am vazut discutand aprins aici despre Gesmar si m-am gandit sa va dau o mana de ajutor afland mai multe detalii despre ei (eu personal nu ii stiam) de la o prietena de-a mea de la Capitanie. Mi-a spus in mare asa:
- sunt tzepari
- si-au schimbat sediul de 3 ori :de pe Remus Opreanu pe Ecaterina Varga si acum pe Aleea Garofitei
- si-au schimbat numele din ESCORT MARITIME in GESMAR-RO MARITIME, iar de fiecare data au aparut in lista ANR cu persoana de contact schimbata: initial Maraloi Sorin (managerul fost si actual), apoi Raduta Lavinia (secretara) si Malotea Daniel (sofer)
- au acelasi manager de cand se chemau ESCORT : Maraloi Sorin
- colaborari cu: Iustin (ANR), Traian (?!?), Mihut fiul (NAVROM) - oameni de legatura care sa dea credibilitate

Nu stiu cum de reusiti sa-i gasiti pe astia ca sunt atatea companii serioase. Cascati ochii bine si cand vedeti ca se cere comision faceti 180 si trantiti usa!

redbull
09-08-2005, 10:36 PM
Mi-a venit o idee traznet pe care o sa o aplic de maine incolo. O sa merg la Gesmar si ma fac ca sunt interesat de un job la ei sa vedem cat imi cer si cum ma aburesc. Aaaa....era sa uit ... il iau si pe prietnul meu Sony MiniDisk  Recorder ca sa auziti si voi ce zic :))))))))))
Leo tata vin :))))))))) Pregateste-te ....luna august e luna surpizelor .... ai grija cui ceri comisionu :))))))))))

ciprisor
10-08-2005, 01:46 AM
hai ca asta ar fi tare :lol: .oricum stai linistit .toata lumea s-a convins ca astai sunt escroci.merci de ponturi. invat si eu de la colegii mai mari.

Cip
10-08-2005, 01:33 PM
Hai baiat, ala cu pile mari la Sony minidisc recorder, ce faci? Sunt foarte curios sa aud replicile!!

MAERSK
11-08-2005, 08:26 PM
oameni buni,
nu va mai certati....
sa-mi fie cu iertare ca nu am "prins" media de varsta a celor care au postat, eu insumi nu-s deloc batran sau indeajuns de experimentat sa dau sfaturi...
pot doar sa imi zic parerea, care este:
nu conteaza daca iei sau nu teapa dand spaga. cata vreme se va da, se va lua. si asa mai departe pana ajung sa ceara cu nemernicie pe fata.
NU MAI DATI! Stiu ca nu toti sunt norocosi, stiu ca nu la toti le-a mers bine, nu fiecare si-a aranjat sa plece cadet. Dar fiti macar un pic verticali.
Nu acuz pe nimeni, doar spun ca odata si odata chestia asta se va opri.
Sunt si apar intr-una companii care vor sa faca treaba si care nu se preteaza la spagi pt ca isi murdaresc numele. Oricum, GESMAR sau ESCORT sau cum mama dracu ii zice, exista datorita VOUA, celor care dati. Pt ca dc nu ar mai da atatea tepe, probabil si-ar deschide butic sa aiba si el de-o paine.
NIMENI care nu este capabil sa-si proceseze singur documentatia si cere taxe pt asa ceva sau mai stiu eu ce nu va fi serios nicodata..Asa ca nu va mai mirati de tepe. Acolo unde se cere si se da...in final, tot VOI, NOI, luam teapa.
Sper sa se schimbe cat mai curand asta...
Bafta

seamann
12-08-2005, 10:43 PM
ma baieti si eu am trecut prin subiectul ESCORT numai ca atunci cand ni0au cerut bani am plecat fara sa ma uit...ulterior venind acasa dintr-un voiaj am fost surpins de telefonul gessmarului care imi spunea ca ma trimite in voiaj..
auzisem ce lucreaza cu elvetienii... de unde KK! intr-o zi m-am dus la ei si am intrebat care e treaba? si ce mi-au spus: avem toate tipurile de nave si ptr un timonier avem o salarizare de 1209 euro...acum vad ca aiici se discuta de bani enormi la cadeti...am fost si eu cadet dar mai mult de 620 de usd n-am gasit si asta la cea mai buna firma (parerea mea) din CT si nu fac reclama- seatrans, care lucreaza cu norvegieni.. si atunci ma intreb oare baiatii astia carora li s-au spus de salarii enorme ptr cadeti chiar cred? eu unul nu as crede dar oricum e treba lor....

DOBERMAN
18-08-2005, 12:16 PM
BAIETII NU VA CERTATI,DIN CAUZA UNUI EXCROC CARE ARE IN SPATE POLITIA,MAI BINE NE-AM AJUTA INTRE NOI CU INFORMATII SA NU PATIM CEVA GRAV PE VIITOR...ACEST EXCROC DUCE SISTEMUL DE PE URMA LUI TUDOR TRAIAN CARE ESTE INCHIS ACUM.AMINTITI-VA DE EL.LA FEL SI LA NICOVEXIM CELEBRU CDT.COVASNEANU ESTE SI EL INCHIS PENTRU SPAGA...LA BUNA VEDERE COLEGII

DOBERMAN
18-08-2005, 12:20 PM
RedBull te salut,cred ca asa o sa faca Leo cand o sa-i dai spaga :roll: ,un pumn de ..... :idea:

DOBERMAN
18-08-2005, 12:25 PM
Jupanu, te salut asa este in legatura cu cei de la Escort mai ales cu Traian Tudor si Iustin Radulescu(anr),mai nou Iustin si-a deschis si el Agentie de Crewing se numeste ,MASTER MARINE,   ATENTIE MARE.o zii buna iti doresc

seagull
29-08-2005, 11:27 AM
Doberman, de ce l-au arestat pe mafiotul ala de Traian ? Cand am terminat facultatea, era cat pe-aci sa ma pacaleasca si pe mine.

mihaiv
29-08-2005, 12:45 PM
Dai ma in colo de idioti. 3 saptamani am avut actele la ei ca cica ma contacteaza si cand am fost azi sa mi le iau mi-au zis ca daca cumva plec cu o alta companie pana nu fac o luna de cand mi-am depus actele la ei trebuie sa le platesc echivalentul unui salariu pe o luna pentru functia optata . Auzi la ei, ce tupeu au... :evil:

ionut
29-08-2005, 05:58 PM
Ti-au dat actele pana la urma ? E prima data cand aud ca o agentie de crewing opreste actele originale. ESCROC astia chiar sunt de tot bullshitul. Du-te frate la politie si fa o plangere. Numai politia are dreptul sa-ti retina actele. Dar din cate vad din posturile de mai sus se pare ca au politia in spate ....mama lor de nenorociti. O sa le fac o publicitate negativa astora ca merita starpiti.

gima
21-11-2005, 05:02 PM
Am fost contactat de ei si mi sa prezentat o oferta tentanta, cu plecare in cateva zile. Am incheiat contract de mediere pe o luna. A trecut o luna si nimic. Conform contractului de mediere trebuie sa i-mi dea banii inapoi, da ei o trag intr-una sa fac prelungire. Daca i-am intrebat de nava nu stiu nimic, nici de armator. Evident ca e teapa. O sa-mi vad banii din parti! Bai frate cum se poate sa fie asa tepari si mai sunt pe lista ANR? DA CE MAMA MA-SI ANR-ul ma trimite sa iau TEAPA? Ce merita sa le fac? Ca sa-mi dea banii fortat inapoi tre sa merg la judecatorie, timbre fiscale, avocat, proces, etc. SUNT BAIE DE DRACI, cum e posibil ca excrocii astia sa fie pe lista ANR?

autopilot
21-11-2005, 05:41 PM
nu esti primul, eu am stat 3 luni cu contractul lor de mediere. la sfarsit m am dus la ei si cand le am cerut banii m au pus sa mai astept 1-2 sapt ca au nevoie de timp pentru a face cererea, de a transfera banii de la contabilitate .... etc vrajeli. partea buna este ca mi i am RECUPERAT.
ce sa le facem? nimik .... contractul de mediere este legal (am fost la un jurist).

gima
21-11-2005, 06:03 PM
Da, stiu ca este perfect legal, la jurist am fost azi si mi sa confirmat. partea proasta e ca daca apelezi la legiuitor ai o gramada de timp de steptat. La fel mi-au spus si mie, sa astept 2 saptamani, sa fac cererea si sa vina banii de la contabilitate........... Mai ca-mi vine sa dau dublu cat mi-au luat ei ca sa-i vad zambind "manzeste", asta in cazul in care ma abtin si n-o fac cu mana mea. Cat am stat dupa Excrocii astia am pierdut si doua oferte. Tie cum ti-au restituit banii? Eu am de gand sa i-i presez pana o fac, dar mai stau cateva zile sa ma calmez ca mi-e sa nu-i linsez! Daca ai cateva sfaturi ce-mi pot ajuta si poti sa mi le dai ti-as fi recunascator.

Johny
23-11-2005, 01:54 PM
Si pe mine m-au contactat si le-am dat m.... Noroc cu acest forum ca altfel luam teapa. Conteaza foarte mult sa fi informat. Daca s-ar putea sa desfintam toti EXCROCII astia recomandati de ANR ar fi bine. Pana una alta de noi conteaza daca Tapinari astia exista sau nu si numai noi putem sa-i desfintam ca doar agentiile de crewing traiesc pe spinarea noastra , nu invers. Trebuie luata atitudine! :!:

gima
23-11-2005, 02:16 PM
Azi am reusit sa recuperez banii de la ESCROCI. Din cate am vazut mai sunt si altii care au muscat momeala. I-i sfatuiesc sa-i ia de guler si sa le ceara banii. Sa nu puna botu la prelungiri si amanari ca astia nu lucreaza cu nimeni atata timp cat umbla cu vorebe si atat! Trebuie facut circ si amenintari ca altfel nu se lasa impresionati. Sunt niste Excroci in toata regula bai frate! Tare mi-e ca daca ma mai inalnesc cu BASINOASELE ale de la birouri nu ma abtin............................................. ...

Crew
08-01-2006, 11:27 AM
Nu-mi vine sa cred!!! Pe ultima nava pe care am fost, din 6 romani cati eram 3 dintre ei au luat tzeapa cu ESCROC/GESMAR. Chestia buna e ca si-au luat banii inapoi. Dar totusi ganditi-va.... merita stresul ???

webknight
29-01-2006, 04:15 AM
Nu cred ca mai e nevoie sa intareasca cineva afirmatiile celor care au scris pana acum despre Gesmar, insa tin sa spun ca si eu am fost pe la ei si era s-o patesc. Nu am fost de acord sa las nici un act original, iar cand mi-au bagat contractul ala de reprezentare in fata nu am vrut sa-l semnez. In prealabil imi spusesera ca armatorul m-a acceptat si ca trebuie sa-mi faca documente de Italia. Le-am spus ca le voi da banii cand primesc biletul de avion. A ramas ca ma vor suna in cateva zile...si sa vezi tupeu: ma suna si imi spun ca s-a schimbat nava pe care voi pleca si ca trebuie sa le dau 600 EUR...tupeu nu gluma. In final i-am spus duduiei sa nu ma mai deranjeze.

marina
15-02-2006, 11:18 PM
A FOST CAREVA LA EI LA MSC?E CUMVA VORBA DE MSC HKG?O SA REVIN CU STIRI DUPA CE MAI TREC PE ACOLO.LA SF LUI FEBR 06

relu
16-02-2006, 11:21 AM
salut! si eu am primit acu cateva zile o oferta 2 punte la 2750 de coco pe luna tot la MSC pe un container de v'o 1000 de cutii.eu am facut 3iar cu un comandant care acum este la ei plecat, si m-a recomandat ,daca il stii , cdt. daraban constantin. e promotie mai veche. am un telef daca te ajuta...241 586512.
stiu ca ei lucreaza cu MSC din Elvetia , mai ales ca interviul se da cu cineva de acolo din cate stiu , iar astia din constanta sunt reprezentanta unei companii tot din Elvetia deci....
bafta multa

Crew
16-02-2006, 11:47 AM
IP-ul mesajului (relu)
193.108.234.28

Utilizatori care au trimis mesaje de la acest IP
leo [ 3 Mesaje ]
relu [ 1 Mesaj ]

Astia de la Gesmar cred ca suntem prosti ? Mai sus v-am pus cateva informatii din care reiese clar ca mesajul lui relu e trimis de pe acelasi ip de pe care au fost trimise cele 3 mesaje ale lui leo (dealtfel foarte favorabile celor de la Gesmar. Detalii aici: http://www.crewforum.ro/forum/search.php?search_author=leo ).
Tzepe, tzepe si iar tzepe !!!

Crew
22-02-2006, 07:38 PM
Jupanu a scris:

V-am vazut discutand aprins aici despre Gesmar si m-am gandit sa va dau o mana de ajutor afland mai multe detalii despre ei (eu personal nu ii stiam) de la o prietena de-a mea de la Capitanie. Mi-a spus in mare asa:
- sunt tzepari
- si-au schimbat sediul de 3 ori :de pe Remus Opreanu pe Ecaterina Varga si acum pe Aleea Garofitei
- si-au schimbat numele din ESCORT MARITIME in GESMAR-RO MARITIME, iar de fiecare data au aparut in lista ANR cu persoana de contact schimbata: initial Maraloi Sorin (managerul fost si actual), apoi Raduta Lavinia (secretara) si Malotea Daniel (sofer)
- au acelasi manager de cand se chemau ESCORT : Maraloi Sorin
- colaborari cu: Iustin (ANR), Traian (?!?), Mihut fiul (NAVROM) - oameni de legatura care sa dea credibilitate
Nu stiu cum de reusiti sa-i gasiti pe astia ca sunt atatea companii serioase. Cascati ochii bine si cand vedeti ca se cere comision faceti 180 si trantiti usa!

Foarte interesant ce am gasit acum in lista de agentii autorizate de ANR despre Gesmar: si-au schimbat din nou persoana responsabila...pentru a cata oara ? va zic eu ...pentru a 4-a ... sa fie fuga de raspundere ?

32 GESMAR-RO MARITIME S.R.L. Dinu Bogdan 618081/618082 Constanta, Al. Garofitei-birou 2, Nr.11A,Et.2

heeral
22-02-2006, 09:46 PM
io nu-s asa pacifist...

pot sa-i injur????
pot propune ca la avatarul lor sa punem ceva de genul:
la leo----- un cap de porc
la relu---- un penis mic flasc?

alte propuneri, ceva?

popeye
27-02-2006, 01:50 PM
adica cum? TT-ul e la mititica? Nice!
Unul din marii excroci care o merita cu varf si indesat!
Era sa o patesc si eu in urma cu multi, multi ani
Activa la o compnie de pe landa stadion in aceeasi formatie, adica Tudor Traian, Justin, secretare...
Am scapat ca prin minune de tzeapa lor.
Cand mam dus cu spaga tocmai venise un tulcean cu toate neamurile de lipoveni (unu si unu!!) sa-si recupereze banii dati de vreo 6 luni.
Atunci am facut stanga-mprejur si dus am fost!
Daca vreti sfaturi va pot da.
Unul singur: daca firma va cere un singur leu ptr orice motiv (taxe de inscriere, de procesare...) apoi spuneti la revedere si uitati de ei oricat de disperati ati fi.

gica_cica
03-03-2006, 06:59 PM
domnu Leo eu am 9contracte pe nave full automatizate dar niciodata nu am intalnit 3-rd eng pe tipul asta de nava!!!!!!!!!
cat despre combinezon alb......nici bucatarul nu avea....(chiar si nespalat)
Nicu Barbieru?????..... sa fie cel de la N.B. Shipping de la Dobrogea???
Din cate s-a mai auzit acolo s-a lasat cu arestari pt. oarece "comisioane'
poate e doar o coincidenta....

constanta
19-03-2006, 06:10 PM
cred ca cel care posteaza pt Gesmar este Maraloi Sorin cel care se ascunde in spate la aceasta mizerie, ca numai el sau angajatii lui ar putea sa zica ceva de bine de aceasta companie de ..... Ca sa nu-i mai faceti jocul dragi colegi nu va mai duceti la aceasta companie asa zisa elvetiana oricat de disperati ati fi pt ca odata intrat acolo sar pe tine ca sacalii sa-ti i-a bani si de plecari nici nu poate fi vorba . Cred ca trimit si ei un om la luna si se numesc ag de crewing.Au acum vreo 2 anunturi in ziar cred ca au nevoie de bani , ca probabil au fffff multe datorii. Ei nu-si dau numele in anunturi dar cred ca toata lumea stie nr de tel ale Escortului 618081 , 618082 actuali Gesmar .Ca sa dispara astfel de ag ar trebuii uitate efectiv de noi . Cred ca ar trebui exclusi cei care au mai multe postari sub alt nume ca sa nu intre nimeni la banuieli. Am pe cineva la ocomp IT si am sa verific cine este intradevar si de unde vine .
Deci, FERITI_VA

vedder2106
28-03-2006, 09:53 PM
fratilor eu am luat teapa, sau mai degraba era sa iau teapa, cu jigodiile astea cand erau in spate la BTT, mi-au cerut bani pt procesat date, cacat, era cat pe aci sa nu-i mai vad, sunt pusi numai pe furat si pacalit, eu le-as rupe gatu la toti de acolo, in frunte cu jegoasele alelea de secretare. NU VA DUCETI LA EI. ASA O SA DISPARA, LOCUL LOR ESTE LA PUSCARIE. sunt o gramada de firme serioase in oras, nu acum 3 ani cand m-am dus la ei. Nici o firma de crewing nu trebuie sa ceara nici un fel de taxa sau comision, ei isi iau banii de la armatori.

yooooo
16-04-2006, 09:26 PM
Buna seara, sa stiti ca ma bucura mult faptul ca este un asemenea sait care se vrb deschis si adevarat de multe compani la care se da SPAGI COMISIOANE si etc. dar as vrea sa va zic ca ,cu aceasta companie este teruare  :twisted: Am patito pe pielea cum mam lasat pacalitde ei cu un comision dat de 200$ ca ma trimite peste 6 :?: :twisted:.Au trecut 2 luni jumate si nici in ziua de azi nu mau chemat sa plec ?Ma dus cu zaharelul de colo colo ca ma trimite peste o sapatamana  si alta si alata  si sa facut 2 luni jumate.AS PREFERA SA VA ZIC SA VA FERITI DE ASEMEA FIRMA SI NU NUMAI DE ASTA DE TOATE CARE CER COMISIOANE SAU CUM ZIC EU CONTRACT DE REMEDIERE.sPER CA INTR-O BUNA ZI SA AJUNGA ACOLO UNDE LE ESTE LOCUL IN IAD, CA SA VADA CUM SE CAESC.Nu isi da seama ca omul cauta de munca cinstit? dar ei sant mai ceva ca Hainele alea.PAREREA MEA OCOLITI ACEASTA FIRMA ,,GESMAR`CARE NU STIE DECAT SA TE MANANCE DE BANI
O ZI BUNA VA DORESC.

cerbul
20-04-2006, 06:00 PM
Am fost chemat la acest GESMAR-EXCROC , sa plec de urgenta pe un vapor, cu un salariu incredibil , cu OT deschis la o valoare pe care nu o mai auzisem.Initial am aceptat , am asteptat confirmarea companiei , care avenit ,surprinzator ,in cateva ore.Dar cand eram eu mai bucuros , ce sa vezi?Imi cere un "mic "comision de aproape 1000 $ ca sa ma lase se semnez un contract de mediere , care continea vreo 10-15 randuri si care avea numai clauze impotriva mea, deci aveam numai obilgatii,dar nici un drept.Chipurile comisionul nu era comision ci garantia ca daca ma trimiteau acasa disciplinar, trebuia sa platesc eu biletul.Dar nelamurirea mea era de ce nu-ti dadeau banii inapoi la intoarcerea din voiaj , daca terminai cu bine contractul?
Partea frumoasa e ca ca atunci cand am fost la ei,plangeau unii dupa bani pe la usa,ceea ce mi-a dat de gandit pt. ca trebuia sa le dai banii si semnai acest contract de mediere care nu-ti dadea nici o garantie ca pleci in voiaj , ci numai ca ei iti vor cauta in 3 luni un voiaj , timp in care trebuia sa stai dupa ei , altfel pierdeai o parte din bani daca plecai cu altii.
Frumoasa afacere nu?Ei se faceau cu bani chiar daca nu faceau nimic pt. ca daca plecai cu altii(pt. ca la ei nu plecai in nici-un caz-am auzit de multi care si-au depus actele , dar nimeni nu a plecat),tot ramaneau cu vreo 2 sute de dolari de la fiecare.
Asa ca mi-am luat traista in bat si i-am parasit.

ulise
10-06-2006, 01:11 PM
saboteaza nivelul de salarizare al navigatorului roman, ne umilesc. ofera cu 20-30% mai putin decat alte agentii pentru aceeasi companie. asta s-a intamplat in cazul meu. RUSINE!!!!!!

webknight
12-06-2006, 12:53 PM
Cei de la Gesmar au inceput zilele astea o noua campanie de "racolare" prin telefon. Astfel, saptamana trecuta, cativa colegi de-ai mei (inclusiv subsemnatul) au fost contactati telefonic de un domn, angajat al Gesmar. Convorbirea in sine a sunat cat se poate de normal, insa, fiind in cunostinta de cauza in ceea ce priveste Gesmar, am intrebat daca se meai percep "taxe pentru procesarea documentelor de pavilion" si individul a inceput sa se cam balbaie. Intr-un tarziu m-a invitat pe la sediul lor pentru a discuta mai detaliat. Asa ca...cei care nu stiu inca de GESMAR....aveti grija sa nu ajungeti pe la ei prin birou. Nu ca va sechestreaza pe acolo, dar va fi o pierdere de timp, iar in cazul in care nu va convinge prima duduie sa platiti acele "taxe" o sa incerce cu o "zana" ceva mai apetisanta si mai decoltata.....si poate, daca sunteti mai slabi la capitolul asta, reuseste sa va convinga
Aveti grija... NU CADETI IN PLASA GESMAR!!!!

eto-sorin
09-10-2006, 11:40 AM
Hotzi fratilor !!! mi-au cerut comision si dupa aia incercau sa ma plimbe (chipurile la un curs in olanda).

eto-sorin
09-10-2006, 11:45 AM
Am reusit sa-mi recuperez banii (taxa procesare date) dupa ce i-am amenintzat cu politia.
Sa nu va puna dracu sa va ducetzi la ei ca o furatzi!

cristi_marian2001
10-09-2007, 10:47 AM
Multumesc de info. Era gata gata sa merg la ei :-[

clau_zatara
12-10-2007, 02:42 PM
Cunoaste cineva aceasta agentie ?

daniel_czc
12-10-2007, 10:55 PM
DOBSON FLEET MANAGEMENT-RO SRL
Tel: 0241 618 081
Fax: 0241 618 082
Adresa: Str.Aleea Garofitei Nr.11A Et.2 900177, Constanta
E-mail: crewing@dobsonshipman.ro
Website: http://www.dobsonshipman.ro
Nave: Container Vessel,Bulk Carrier,Oil Tanker,Product Tanker,Chemical Tanker,LPG,OBO,Ro-Ro,Ro-Ro/Pass,Passenger,Multipurpose,Reefer,Supply Vessel,Anchor Handling,Yacht,FSO,Fishing Vessel
Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:00

ion
13-10-2007, 08:47 PM
numerele de tel si adresa nu sunt aceleasi cu ale gesmar????????????

coryton
13-10-2007, 09:50 PM
Da, ai dreptate, Dobson este Gesmar. Cica au fost cumparati de acesti Dobson. Am cautat pe internet si am gasit anuntul de mai jos. Nu stiu cine este acest Dobson, am cautat din curiozitate unde este adresa 'cartierului general'. Locatia este in Cipru. (neseriozitate??) De ras este modul cum lauda Gesmar Tepar.

Mai multe pe http://www.dobsonshipman.com si ro


Dobson Fleet Management Limited
Dobson House
8 Spyrou Kyprianou Avenue, CY-3070 Limassol
P.O. Box 54809, CY-3728 Limassol
Tel: +357 25 844600
Fax: +357 25 844707
info@dobsonshipman.com


Dobson Fleet Management Romania

1st September 2007

We are pleased to announce that DFM has acquired GESMAR an established crewing agency specialising in Romanian crew. This company has been renamed Dobson Fleet Management Romania. DFM has worked with this company for some time and we are very pleased to welcome them to DFM’s group of companies.

DFM Romania has extensive experience in supplying the best of Romania’s Tanker crew and has a first class reputation in this specialist sector. Of course, DFM Romania is not limited to just the Tanker segment, and combined with our other international crewing offices this strategic takeover will ensure we can keep our steady supply of professional crew to meet the requirements of new and existing clients.

traviss
23-10-2007, 11:02 PM
Akum se numesc :DOBSON FLEET MANAGEMENT-RO SRL
Tel: 0241 618 081
Fax: 0241 618 082
Adresa: Str.Aleea Garofitei Nr.11A Et.2 900177, Constanta
E-mail: crewing@dobsonshipman.ro
Website: http://www.dobsonshipman.ro
Nave: Container Vessel,Bulk Carrier,Oil Tanker,Product Tanker,Chemical Tanker,LPG,OBO,Ro-Ro,Ro-Ro/Pass,Passenger,Multipurpose,Reefer,Supply Vessel,Anchor Handling,Yacht,FSO,Fishing Vessel
Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:00

Am primit si eu un telefon de la ei pt un contract banuiesc ca nu s-a schimbat nimik in afara de nume stie cineva noutati ?

V
11-12-2007, 06:10 PM
Huooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

redbull
06-01-2008, 10:54 PM
ESCORT = GESMAR = DOBSON FLEET MANAGEMENT

domain-name: dobsonshipman.ro
description: Gesmar-Ro Maritime srl
description: Aleea Garofitei nr. 11 A
description: et. 2
description: constanta
description: Postal Code: 900177
description: Country: RO
description: Phone: +40241618081
description: Fax: +40241618082
description: E-mail: administration@gesmar.ro
description: Registration/ID Number: J13/1318/2001
description: Fiscal Code: RO13952798
admin-contact: VP432-ROTLD
technical-contact: VP432-ROTLD
zone-contact: VP432-ROTLD
billing-contact: VP432-ROTLD
nameserver: ns1.rdsct.ro
nameserver: ns2.rdsct.ro
info: Object maintained by ROTLD (.ro) registry
notify: domain-admin@listserv.rnc.ro
object-maintained-by: ROTLD-MNT
updated: domain-admin@listserv.rnc.ro 20070815
updated: modify@rotld.ro.REMOVE.THIS.SUFFIX 20070817
source: ROTLD
application-date: 20070808
domain-status: active
registration-date: 20070815

person: Violeta Popa
address: Gesmar-Ro Maritime srl
address: Aleea Garofitei nr. 11 A
address: et. 2
address: constanta
address: Postal Code: 900177
address: Country: RO
address: Registration/ID Number: J13/1318/2001
address: Fiscal Code: RO13952798
phone: +40241618081
fax-no: +40241618082
e-mail: administration@gesmar.ro
nic-hdl: VP432-ROTLD
info: Object maintained by ROTLD (.ro) registry
notify: domain-admin@listserv.rnc.ro
object-maintained-by: ROTLD-MNT
updated: domain-admin@listserv.rnc.ro 20070815
source: ROTLD

redbull
06-01-2008, 11:05 PM
Un articol foarte interesant de pe http://2002.informatia.ro/Article2982.phtml :

"
Social: Mit[ch259] pentru angajarea ca marinar

Valorificand operativ informatiile obtinute in procesul muncii, lucratorii Serviciului Politiei Economico-Financiare din I.P.J. Constanta au documentat activitatea infractionala a numitilor Tudor Traian, de 48 ani, Coman Marius Paul, de 34 ani, ambii din Constanta, care, in calitate de reprezentanti ai SC ``Escort Service`` SRL Constanta, au pretins si primit de la numitul Stefan Ivan, de 29 ani, din Constanta, suma de 500 dolari S.U.A., promitandu-i acestuia ca il vor sprijini sa obtina angajarea ca personal navigant pe o nava de transport maritim.

Cei in cauza se cerceteaza in stare de libertate pentru savarsirea infractiunilor de luare si dare de mita, dosarul fiind declinat Parchetului de pe langa Tribunalul Constanta.

Autor : amos@kappa.ro
Joi, 12 Septembrie 2002 - 01:45 PM "

johndoe
19-01-2008, 10:58 AM
am primit si eu un tel zilele acestea dar i-am trimis la plimbare am vorbit cu o tipa ce avea o voce de linie erotica

johndoe
19-01-2008, 11:04 AM
am citit o postare mai veche de prin 2005 despre oprirea actelor aceiasi comportament l-am gasit si la big ocean unde mi-au spus ca imi vor opri pasaportul cind parese voi fi acceptat sa plec

DoomZ
02-03-2008, 01:42 AM
Cunosc 2 persoane care au plecat la ei fara probleme ofiter 3. Cei care au plecat nu au fost intrebati nimic de spaga sau altceva.
Nu spun ca se intampla sau nu asta in general, dar in cazurile concrete de care vorbesc, nu s-a intamplat.

tudorstefan
19-05-2008, 01:27 PM
Stie careva despe ei ceva actual?
Am primit oferta de la ei pt enginee cadet pe nava tip ro-ro vroiam sa stiu daca sunt seriosi la bani

mcb81
13-10-2008, 10:51 AM
Despre Dobson, ultime noutati sunt ? Manageriatul nu se "coboara" pt. a prezenta/sustena vasta paleta de oferte amintita mai sus de "ai nostri" ..?!

nelu.p
18-01-2009, 09:47 PM
Va salut  si va urez La Multi Ani pe 2009 !
  Am primit prin "ainostri.ro " o oferta pe o nava SUPPLY si nu am nici o informatie despre  DOBSON FLEET MANAGEMENT-RO SRL . Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii ?
   Multumesc anticipat.
 Numai bine !

gopo
23-01-2009, 04:06 PM
Unde a mutat CREW continutul nu stiu ,ca nu il pot accesa.Parca la inceput se numeau ESCORT ,apoi parca GESMAR si era un adevarat roman pe forum despre spagile si mai ales tepele trase.Parca ei sunt,nu?

Andy_Fox
25-10-2009, 01:54 AM
Luat teapa 600 usd pe vremea cand era undeva in piata Ovidiu, nu mai stiu daca se numeau Escort pe vremea aia, dar sigur pe unul il chema Traian iar pe celalalt Marius Coman. A trebuit sa fac presiuni mari sa ii iau inapoi, noroc ca mai cunosteam ceva oameni sus-pusi, altfel ramaneam fara ei.
Simplul fapt ca isi schimba numele si sediul ar trebui sa dea de banuit
Nu v-as recomanda sa plecati cu ei, daca o faceti e pe riscul vostru, iar de obicei cu asa companii nu va riscati numai banii ci si sanatatea
Late edit: Nu citisem tot subiectul, doar pagina 4, dar dupa aia cand am citit am dat de

salut! si eu am primit acu cateva zile o oferta 2 punte la 2750 de coco pe luna tot la MSC pe un container de v'o 1000 de cutii.eu am facut 3iar cu un comandant care acum este la ei plecat, si m-a recomandat ,daca il stii , cdt. daraban constantin. e promotie mai veche. am un telef daca te ajuta...241 586512.
stiu ca ei lucreaza cu MSC din Elvetia , mai ales ca interviul se da cu cineva de acolo din cate stiu , iar astia din constanta sunt reprezentanta unei companii tot din Elvetia deci....
bafta multa

Tot cdt Daraban ma trimisese la ei, dar parca il chema Robert nu Constantin

Crew
14-01-2010, 08:18 PM
Sursa: http://www.telegrafonline.ro/1245099600/articol/88456/cosmarul_de_pe_italroro_one.html


Marti, 16 Iunie 2009

Aventurile a patru const[ch259]n[ch355]eni īn largul… lumii
Co[ch351]marul de pe ItalRoRo One
“Marin[ch259]ria este īnc[ch259] o loterie. De[ch351]i sīntem īn 2009, ne maimu[ch355][ch259]rim ca membri ai UE, [ch355]ip[ch259]m dup[ch259] drepturi depline… Marin[ch259]ria, īn Romānia, este un joc de noroc de cea mai joas[ch259] spe[ch355][ch259]”
Alina CRISTEA (alina.cristea@telegrafonline.ro)

C[ch259]t[ch259]lin Iancu, mecanic pe ItalRoRo One: “Am tr[ch259]it dou[ch259] s[ch259]pt[ch259]mīni [ch351]i jum[ch259]tate, f[ch259]r[ch259] mīncare [ch351]i cu apa din tanc, care nu era potabil[ch259]. [ch350]i, de[ch351]i ar fi trebuit s[ch259] nu ne mi[ch351]c[ch259]m, pentru a nu ne deshidrata, comandantul ne punea la munc[ch259], de parc[ch259] ne voia mor[ch355]i. Eram la limita imposibilului [ch351]i ce era [ch351]i mai grav (poate nu la fel de grav ca lipsa apei, dar aproape) era faptul c[ch259] nu aveam nicio veste de la nimeni, nicio informa[ch355]ie, eram ai nim[ch259]nui, īn deriv[ch259], pe apele lumii. Nici m[ch259]car pira[ch355]ii somalezi nu ne-au b[ch259]gat īn seam[ch259]...” [ch351]i Lauren[ch355]iu C[ch259]linescu, osp[ch259]tar: „V[ch259] spun, din proprie experien[ch355][ch259], c[ch259] f[ch259]r[ch259] mīncare rabzi, dar f[ch259]r[ch259] ap[ch259] ucizi…”
Fiecare marinar are o poveste [ch351]i fiecare poveste un timp al ei, al spunerii. Multe dintre pove[ch351]tile marinarilor r[ch259]mīn nespuse, de[ch351]i, īn mitologia urban[ch259], ele [ch351]i-ar afla foarte bine locul. Adesea, pove[ch351]tile nespuse de pe mare mor odat[ch259] cu ajungerea la [ch355][ch259]rm, iar experien[ch355]a r[ch259]mīne spre a fi amintit[ch259] īn cercul cald al familiei [ch351]i prietenilor, ce privesc cu pu[ch355]in[ch259] neīncredere amestecat[ch259] cu duio[ch351]ie, ridic[ch259] mira[ch355]i din umeri [ch351]i claseaz[ch259] īn uitare povestea ce se epuizeaz[ch259], cu fiecare spunere, pīn[ch259] la sleirea total[ch259]. Doi marinari din Constan[ch355]a, C[ch259]t[ch259]lin Iancu [ch351]i Lauren[ch355]iu C[ch259]linescu, īntor[ch351]i dintr-o aventur[ch259]-co[ch351]mar, petrecut[ch259] pe ItalRoRo One, au considerat īns[ch259] c[ch259] povestea lor trebuie spus[ch259], poate ca avertisment, poate ca pild[ch259] sau, de ce nu, spre īmp[ch259]rt[ch259][ch351]ire. Astfel, īnc[ch259] una dintre miile de īntīmpl[ch259]ri nerostite ale marinarilor a prins via[ch355][ch259], la īntoarcerea acas[ch259]. Aceasta este povestea adev[ch259]rat[ch259] a patru marinari const[ch259]n[ch355]eni ([ch351]i a altora) care au trecut prin iad [ch351]i s-au īntors de acolo teferi.
Ca multe alte mii de marinari, C[ch259]t[ch259]lin Iancu [ch351]i Lauren[ch355]iu C[ch259]linescu au „prins un contract” prin intermediul unei agen[ch355]ii de crewing (īn cazul nostru Dobson Fleet Management Company - n.r.), [ch351]i-au luat la revedere de la familii [ch351]i au pornit spre Portul Santos, īn Brazilia, unde īi a[ch351]tepta nava ItalRoRo One. “Proprietarul navei pe care urma s[ch259] ajungem este Puglia Navigazione” (u[ch351]or de identificat, www.puglianavigazione.com, compania de[ch355]ine trei nave, deja celebrele ItalRoRo One, ItalRoRo Two [ch351]i ItalRoRo Three… [ch351]i cam atīt - n.r.) “care folosea ca intermediar o alt[ch259] companie italian[ch259], Free Ship. Totul a fost bine [ch351]i frumos pīn[ch259] cīnd am ajuns, īn iulie 2008, la Santos, īn Brazilia, unde am avut primul [ch351]oc. Nava, despre care ni se spusese c[ch259] are doar un an, c[ch259] este proasp[ch259]t vopsit[ch259], modern[ch259] etc., ar[ch259]ta cam ruginit[ch259], era mizerabil[ch259]… Īntr-un cuvīnt (romānesc), cam [ch355]ig[ch259]nie”, poveste[ch351]te Lauren[ch355]iu C[ch259]linescu, osp[ch259]tar pe ItalRoRo One. “[ch350]i asta a fost, oricum nu mai aveam īncotro, a[ch351]a c[ch259]… ne-am v[ch259]zut de treaba pentru care fusesem p[ch259]ti[ch355]i, c[ch259]rīnd ma[ch351]ini īntre Santos [ch351]i Angola (portul Luanda). Primul transport a mers bine, la al doilea transport am fost īnc[ch259]rca[ch355]i la jum[ch259]tate, iar la cel de-al treilea am avut nava aproape goal[ch259], dac[ch259] erau 40 de ma[ch351]ini. Acesta a fost primul semn de īntrebare, sigur, dup[ch259] [ch351]ocul cu nava”, spune [ch351]i mecanicul C[ch259]t[ch259]lin Iancu.

“F[ch259]r[ch259] mīncare rabzi, dar f[ch259]r[ch259] ap[ch259] ucizi!”

Echipajul de pe ItalRoRo One avea 24 de membri, dintre care [ch351]apte romāni, cinci italieni [ch351]i 12 filipinezi. “Ajun[ch351]i īn Angola pentru a treia oar[ch259], cu ultimul transport, au īnceput problemele. Am ie[ch351]it īn rad[ch259] [ch351]i ne plimbau, pur [ch351]i simplu, de colo-colo, f[ch259]r[ch259] s[ch259] īn[ch355]elegem nimic din ce se īntīmpl[ch259]. Nesfīr[ch351]ite amīn[ch259]ri, minciuni, verific[ch259]ri f[ch259]r[ch259] rost…”, spune C[ch259]t[ch259]lin Iancu. Ulterior, cei doi marinari au aflat c[ch259], dac[ch259] nava ar fi intrat īn anumite porturi, ar fi fost pus[ch259] automat sub sechestru din cauza prea multelor datorii ale armatorului. “Am plecat din Angola, f[ch259]r[ch259] s[ch259] [ch351]tim īncotro ne īndrept[ch259]m pentru c[ch259] īn fiecare zi primeam alte faxuri, cu alte ordine, care indicau direc[ch355]ii contrare… Aceasta n-ar fi fost o problem[ch259], dar nava avea capacitate foarte mic[ch259], iar provizii erau foarte pu[ch355]ine, la full erau pentru maximum 20 de zile [ch351]i noi dep[ch259][ch351]isem deja termenul de subzisten[ch355][ch259]. Ne īndreptam, pur [ch351]i simplu spre nord, f[ch259]r[ch259] o destina[ch355]ie precis[ch259]. La un moment dat, ni s-a terminat combustibilul [ch351]i am r[ch259]mas īn deriv[ch259]. Mai auzisem noi pove[ch351]ti, pe care, la vremea respectiv[ch259], le-am [ch351]i judecat… Eu sīnt pe mare de nou[ch259] ani, dar nu mai p[ch259][ch355]isem niciodat[ch259] a[ch351]a ceva. Īn prima zi, nu ne-a venit s[ch259] credem, a doua zi la fel, a treia zi, de asemenea. Situa[ch355]ia era, pur [ch351]i simplu, peste limita noastr[ch259] de īn[ch355]elegere. Cum s[ch259] r[ch259]mīnem, īn 2008, īn deriv[ch259], f[ch259]r[ch259] s[ch259]-i pese nim[ch259]nui de asta? Cu toate astea, s-a īntīmplat!”, se indigneaz[ch259], cu am[ch259]r[ch259]ciune, C[ch259]t[ch259]lin Iancu. Īns[ch259] calvarul era abia la īnceput. Foarte repede, proviziile s-au terminat [ch351]i apa de asemenea. „Ajunsesem īntr-o situa[ch355]ie groaznic[ch259]. Nu v[ch259] pot spune īn ce hal eram. Ne aflam īn mijlocul m[ch259]rii, pe o nav[ch259] pr[ch259]p[ch259]dit[ch259], f[ch259]r[ch259] mīncare [ch351]i, mult mai grav, f[ch259]r[ch259] ap[ch259]. Se g[ch259]tea carnea expirat[ch259] ce mai r[ch259]m[ch259]sese prin cambuz[ch259]… Unul dintre tovar[ch259][ch351]ii no[ch351]tri, un romān iste[ch355], g[ch259]sise o modalitate s[ch259] pescuiasc[ch259], dar v[ch259] da[ch355]i seama c[ch259] nu-i ie[ch351]ea de fiecare dat[ch259]. Fiecare īncercare de-a sa era privit[ch259] cu sufletul la gur[ch259] de 23 de perechi de ochi īnfometa[ch355]i [ch351]i fiecare e[ch351]ec īi putea aduce moartea. Pescuiam, mai un macrou, mai un stravride, efectiv, pentru a tr[ch259]i. Dar [ch351]i cīnd se prindea, ce s[ch259] faci cu un macrou la 24 de b[ch259]rba[ch355]i? [ch350]i v[ch259] mai spun ceva, f[ch259]r[ch259] nicio exagerare, cred c[ch259] eram pe unul dintre pu[ch355]inele vapoare din lume f[ch259]r[ch259] furnici [ch351]i gīndaci la bord…”, poveste[ch351]te, rostogolind cu greu cuvintele, Lauren[ch355]iu C[ch259]linescu. „Eram ca-ntr-un film din [ch259]la prost, doar c[ch259], pentru noi, era realitatea”, adaug[ch259] el. “A[ch351]a am tr[ch259]it dou[ch259] s[ch259]pt[ch259]mīni [ch351]i jum[ch259]tate, f[ch259]r[ch259] mīncare [ch351]i cu apa din tanc, care nu era potabil[ch259]. Ajunsesem s[ch259] privim cu ur[ch259] pe oricine bea ap[ch259], c[ch259]ci īnghi[ch355]itura aia īmpu[ch355]it[ch259] pe care o lua omul [ch259]la, ce cu cīteva zile īn urm[ch259] ne era tovar[ch259][ch351], reprezenta diferen[ch355]a dintre via[ch355][ch259] [ch351]i moarte. [ch350]i, de[ch351]i ar fi trebuit s[ch259] nu ne mi[ch351]c[ch259]m, pentru a nu ne deshidrata, comandantul ne punea la munc[ch259], de parc[ch259] ne voia mor[ch355]i”, ī[ch351]i aminte[ch351]te [ch351]i C[ch259]t[ch259]lin Iancu. „[ch350]i v[ch259] spun, din proprie experien[ch355][ch259], c[ch259] f[ch259]r[ch259] mīncare rabzi, dar f[ch259]r[ch259] ap[ch259] ucizi…”, īnt[ch259]re[ch351]te Lauren[ch355]iu. “Am luat toat[ch259] ghea[ch355]a din frigider [ch351]i am b[ch259]ut apa din aparatul de aer condi[ch355]ionat. Eram la limita imposibilului [ch351]i ce era [ch351]i mai grav (poate nu la fel de grav ca lipsa apei, dar aproape) era faptul c[ch259] nu aveam nicio veste de la nimeni, nicio informa[ch355]ie, eram ai nim[ch259]nui, īn deriv[ch259], pe apele lumii. Nici m[ch259]car pira[ch355]ii nu ne-au b[ch259]gat īn seam[ch259]”, zīmbe[ch351]te, grav, C[ch259]t[ch259]lin. Ī[ch351]i prive[ch351]te pre[ch355] de cīteva clipe mīinile [ch351]i adaug[ch259]: „Acum, stīnd [ch351]i privind īnapoi, cred c[ch259] am īn[ch355]eles de ce a ac[ch355]ionat comandantul a[ch351]a. Poate c[ch259], dac[ch259] n-am fi fost ocupa[ch355]i [ch351]i atīt de epuiza[ch355]i dup[ch259] munc[ch259], ne-am fi omorīt īntre noi. Ar fi fost imposibil s[ch259] ne [ch355]in[ch259] īn frīu, c[ch259]ci singura autoritate pe care o recuno[ch351]team era cea a propriilor trupuri”.

(Va urma)

google
03-02-2010, 01:50 PM
Noul sediu al teparilor de 2 bani (FERITI-VA !!!):

Dobson Fleet Management va informeaza ca agentia isi muta sediul in strada Marc Aureliu nr. 31 unde ne puteti gasi incepand cu 08.02.10 (punct de reper restaurantul New Safari).
Numerele de tel / fax raman aceleasi.
Va multumim pt intelegere. (ce politicosi sunt ei, porumbeii pacii!!!)

Daca nu stiti pe unde e sediul va zic eu: aproape de fostul sediu GESMAR si ESCROC ...tot pe malu marii ... O sa ne arate vaporu pe geam!
Huuuuuaaaa!!!!

getrich
05-02-2010, 03:18 AM
Mai fratilor ce bun e crewforumul asta;daca nu citeam posturile astea chiar aveam de gand sa merg la ei cat de curand dupa ce am vazut si eu anuntul cu mutarea sediului.
Ce chestie.....

google
05-02-2010, 04:57 PM
De Emanuela Eftime stiti ceva? E si ea pe la Dobson sa dea tepe!

coorcodel@nuta
27-03-2010, 03:11 PM
mai stie cineva ce sa intamplat cu aceasta agentie ????
Am fost la ei si mau sunat uni de la Gesmar sa plec cu eipe un roro pax.
Ce este ciudat ca ma au in baza de date de la agentia escort marine service :P

coorcodel@nuta
27-03-2010, 06:11 PM
:(
Reply #7 - 09.08.2005 at 16:03:48 Ia uitati ce am gasit eu pe net si comparati si singuri (numerele de telefon ii dau de gol):

aici: Multimedia File Viewing and Clickable Links are available for Registered Members only!! You need to or (cautati ESCORT)
ESCORT MARINE SERVICES LTD
Ecaterina Varga Street, No.4
Tel: 0040 241 618081
Fax: 0040 241 618082
Tlx: 14324 escort r
Email: escort.marine@rdslink.ro
Website: Multimedia File Viewing and Clickable Links are available for Registered Members only!! You need to or

aici: Multimedia File Viewing and Clickable Links are available for Registered Members only!! You need to or
GESMAR-RO MARITIME
Managing Director : Sorin Gabriel MARALOI
11A, Garofitei Street, 2nd floor.
Constanta
Romania
Tel. : +40 (241) 618081
Fax : +40 (241) 618082
Mobile 24Hr Emergency : +40 (720) 378877
Email : info@gesmar.ro
Asa este am gasit afisat pe net aceste adrese si nr.de telefon m-au sunat de pe mobil .
Va multumesc ca m-ati informat asupra lor.
Parca imi vine sa nu mai intru in nici o agentie de crewing ,nu stii ce te asteapta.
8-)

redbull
06-04-2010, 09:30 AM
Ia stati asa ca nu se mai cheama DOBSON ....ci .....surpriza ... din nou ....ta daaaaaaaaa : GESMAR, dar de data asta SHIP SERVICES ....prescurtat GSS!

Dar ...vai ...am trecut si la RDS cu telefonia si avem si un brand new website ... am ramas impresionat! Un nou inceput, dar pun pariu ca aceeasi oameni si acelasi obiceiuri ;D $ ;D $ ;D $

GESMAR SHIP SERVICES SRL
Tel : 0341 881 657
Fax : 0341 881 658
Adresa : Str.Marc Aureliu Nr. 31, Constanta
E-mail : office@gesmarships.ro
Website : http://www.gesmarships.ro
Nave : Container Vessel, General Cargo, Bulk Carrier, Oil Tanker, Product Tanker, Chemical Tanker, LNG, LPG, OBO, Ro-Ro, Ro-Ro/Pass, Passenger, Multipurpose, Ferry, Reefer, Supply Vessel, Anchor Handling, Cable Ship, Yacht, Tug, FSO, FPSO, Fishing Vessel, Research Vessel, Shipyard, Car Carrier, River Passenger
Program : Luni - Vineri: 10:00-18:00