+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

  1. #1

    Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    Habar nu am de acest tip de nava, colegii cu experienta si care cunosc nivelurile sunt invitati, deasemenea, va rog sa postati nivelul recomandat pt aceste nave.

  2. #2
    Senior Member Andy_Fox's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    At sea
    Posts
    334

    Re: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    Nu pot să dau prețurile maxime, pentru că nu le știu (am fost la containere majoritatea timpului). Dar pentru că sunt pe bulk acum (cape-size) pot să spun care sunt scorurile la vapor.

    Cdt. (angajat direct) - 4600 Euro permanent (12 luni pe an) + allowance (care se negociază la semnarea contractului și poate ajunge până la 2600 Euro) - Total: 55000 - 86000 euro pe an la care se adaugă diverse bonusuri (fidelitate, bonus anual, etc.)
    Ch. Mate (angajat direct) - 3500 Euro permanent + allowance (dar e mai greu de negociat) + bonusuri - Total: 42000 - 50000
    CE (angajat direct) - 4350 euro permanent + allowance + bonusuri - Total 52000 - 83000 euro pe an (fara bonusuri, care pot ajunge până la 8000 euro pe an)
    2E (venit prin BSM) - 4600 euro pe luna de voiaj
    3E (venit prin BSM) - 3200 euro pe luna de voiaj
    2O (venit prin BSM) - la fel ca 3E
    3O nu știu încă
    EE (BSM) în jur de 3200 euro pe luna de voiaj
    EE (angajat direct) - 2700 euro permanent + bonusuri - Total 32000 - 37000 euro pe an (plus allowance, dacă reușește să negocieze ceva, dar foarte greu)

    Prețurile sunt valabile de la 1 ianuarie 2011 pentru BSM, pentru angajații permanenți va fi o revizuire la 1 iulie 2011 (de obicei o creștere cu 7-8%)
    Pentru cei care iau vapoare din șantier mai apare un ”new building bonus” de 250 - 500 euro pe luna de voiaj, (250 pt. EE, 400 pentru 2E și CO, 500 pt. CE și Cdt.)

    Dacă printre colegi mai sunt care au salarii mai bune, rog să posteze, asta e situația la vaporul pe care sunt acum (companie germana, top management angajat direct, restul prin BSM, ratings filipino)
    Last edited by Andy_Fox; 07-03-2011 at 09:10 PM.
    The Earth, God divided between the land and the sea, and these he filled with many assorted creatures. The dark, salty, slimy, creatures which inhabited the murky depths of the ocean he called Sailors.


    Crew Forum is on Facebook, like and share it!

  3. #3
    Member ateodoru's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    51

    Re: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    Agentie de crewing engleza cu office intr-o tara UE(vecina), armator german, bulk-cariere de 8200-95000tdw, prima negociere(propunere) 9000 USD/luna, contract 4 luni, C/E.Ptr. acelasi armator, dar agentie de crewing de la noi-salariul nu mai mare de 6200 E.Parca e mai bine sa pleci direct sau printr-o agentie de crewing englezeasca decat cu cele de la noi, pentru ca ai nostri nu au credibilitate !

  4. #4

    Re: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    YK17FOX: poti sugera o grila ideala pt Bulk? Salariul este de atins pt romanii, atata au si polonezii sau croatii? Daca au si ei atata, NOI NU TREBUIE SA MERGEM SUB!!!!!

    Firmele noastre de crewing ar trebui sa inceteze cu negociere de kk pornind de la filipino in jos, "sindicatul romanesc crewforum" sugereaza membrilor grila lui YK17FOX.

    Daca mergeti sub, undeva este neinregula cu contractul vostru!

  5. #5
    Senior Member Andy_Fox's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    At sea
    Posts
    334

    Re: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    După cum am postat, sunt venit aici sub formă de împrumut de la flota de containere, pentru că cei la care lucrez s-au hotarât și au cumpărat 10 cape-size si 15 handy-max. Cum nu făceau față cu echipajele pentru navele astea noi, au transferat de la containere șefi mecanici si secunzi și au angajat direct comandanți și căpitani. N-am experiența unor firme specializate pe bulk-uri și nu știu cam care ar fi nivelul de salarii în alte firme. Ce e cert e faptul că grila asta de salarizare se aplică pentru toți europenii, inclusiv ucrainieni și ruși. Nemții au alt contract, bazat pe cerințele de la ei (contract colectiv de muncă, asigurări, etc.). Iar allowance-ul e dificil de negociat (și secret, dar avem posibilități de a afla de el) dacă vii din est. Dar dacă știi de el și le spui în față că nu pleci sub suma respectivă, merge negociat.
    The Earth, God divided between the land and the sea, and these he filled with many assorted creatures. The dark, salty, slimy, creatures which inhabited the murky depths of the ocean he called Sailors.


    Crew Forum is on Facebook, like and share it!

  6. #6
    Senior Member Andy_Fox's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    At sea
    Posts
    334

    Re: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    Un mare avantaj al angajării directe e faptul că toți banii care ar trebui să meargă la agenția (agențiile) de crewing nu se mai scad din salariu. Așa că merge negociat, pentru că ei oricum plătesc comisioane către agențiile de crewing. De exemplu salariul plătit unui ofițer venit prin BSM la noi este dijmuit la BSMD (Deutchland) și apoi la BSM Ro. În plus BSM nu decontează mai nimic, nu travel expenses, nu cursuri, nu brevete, etc, doar vize. Ca angajat direct la armator, mi-au decontat până și taxi-ul de la Delfinariu până la consulatul chinez, plus o cafea cât am așteptat viza să iasă ;)
    Dezavantajul (dacă se poate numi așa) e faptul că atunci când ți se termină leave-pay nu prea te mai lasă prea mult pe-acasă. Dar cu motiv relativ serios poți sta mai mult acasă (fără bani desigur).
    The Earth, God divided between the land and the sea, and these he filled with many assorted creatures. The dark, salty, slimy, creatures which inhabited the murky depths of the ocean he called Sailors.


    Crew Forum is on Facebook, like and share it!

  7. #7

    Re: Pretul corect - Bulk/Ore carriers

    le spui în față că nu pleci sub suma respectivă, merge negociat.
    Asta e ideea: sa ne punem de acord asupra unor niveluri sub care sa nu acceptam contractele, si le spunem armatorilor verde in fata, din pacate individual, pt ca nu avem sindicat puternic si serios care sa negocieze cu armatorii, iar firmele noastre de crewing 99% negociaza in defavoarea noastra, chiar sub filipino.

    Maximal e bine de stiut, dar ideal ar fi un prag sub care sa nu coboram, cel putin nivel Polonia.

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts