Results 1 to 10 of 10

Thread: Pt. Admin si nu numai - postari aiurea !!??

Senior Member mecanicosu's Avatar

Pt. Admin si nu numai - postari aiurea !!??

Observ mai nou ca fiecare posteaza si intreaba unde vrea si cum vrea . Ma intreb si eu ca omu , de ce intrebari legate de Cadetie , de Teste si interviuri nu sunt postate la rubricile dedicate - "Teste si interviuri " , "Cadetie" , unde exista Thread' uri dedicate . Sa fie mai noii nostrii colegi asa de "derutati " incit sa umple alte rubrici gen " Despre agentii de crewing - Nave comerciale " cu intrebari sau raspunsuri pe care le gasesc in alta parte sau care pot fi trimise pe privat ???? Sau poate scoala " pe repede inainte " ( doar 3 ani din pacate pt. ei ) ii face sa se " grabeasca" , sa fie mai ''comozi '' ? Legat strict de teste - Ces'uri , Sets , Marlins etc., etc. pe care noi romanii le dam , fie ca suntem cadeti sau nu , a mea opinie : Sunt total irelevante si inutile , mai ales in cazul cadetilor . Intilnesti la nava cadeti sau nu , rusi , ucrainieni, alti ex sovieticic , polonezi , filipinezi , indieni , etc. , etc. , care habar nu au ca exista aceste teste si care nu au dat in viata lor nici un fel de test ca sa ajunga la bord . De ce companiile romanesti de crewing inca mai insita pe ele din moment ce sunt total fara nici un fel de relevanta si alte natii nici nu au auzit de ele ?

Re: Pt. Admin si nu numai - postari aiurea !!??

Adevar graiesti. Cu threaduri deschise aiurea si titluri nesugestive este foarte greu de urmarit forumul. O sa mut 2 discutii deschise cu titluri aiurea dar legate de cadetie in locul potrivit. Daca intamplator se mai observa discutii anapoda puteti dau un PM la un moderator sau chiar face un PASTE a linkului cu threadul respectiv in acest thread deschis de tine, impreuna cu locul unde credeti ca ar trebui mutat.

Ptr dl. Mecanicosu,
    exista unele agentii care le sunt impuse de catre armator aceste teste.