Nu-ti pot spune prea multe. Mi-au facut o oferta pentru 4/E, 3000 usd si 6 luni contract. Revin cu detalii.
Va salut pe toti
Poate cineva sa-mi dea niste informatii in legatura cu agentia de crewing Cardiff?
Nu-ti pot spune prea multe. Mi-au facut o oferta pentru 4/E, 3000 usd si 6 luni contract. Revin cu detalii.
Acum un an jumate am tocit si eu pragurile pe la grecu' acela barbos, timp de citeva luni. Insa mai departe de promisiuni si aminari nu am ajuns, ca mereu "intirzia vaporul". Poate nu aveau nevoie de electricieni...sau trebuia unsa osia bine? Ca fetele acelea de sub birouri trebuiesc intretinute si ele... Ulterior am plecat cu Phoenix. A promis Grigorenco o luna si in 2 sapt aveam bilet. Sper sa nu sune a reclama, eu am facut doar comparatie.
Last edited by jeanbart; 15-05-2013 at 12:57 AM.
Eu sunt deja plecat cu ei. Am aproape 3 saptamani pe vaporul asta. Conditii la bord destul de slabe. Provizii cam greu si niciodata indeajuns. Echipajul aici e jumatate romanesc, jumatate filipinez, si anume, ofiterii si fitter-ii romani, restul filipinezi. La firma se dau cateva teste dar nu va faceti griji, mare parte sunt enviromental stuff. E dl. comandant Besnea Stefan, de la fostul Bright Balkan, pentru cine a avut experiente cu el. Din punctul meu de vedere, nu sunt foarte seriosi. Eu nu as fi plecat cu ei, dar aveam nevoie de bani si am acceptat contractul. Este primul si ultimul contract in aceasta firma.
Am fost la interviu la Atena(TMS Tankers Ltd.),anul trecut.
Greci tineri la tehnic, scoliti in U.K., nu fitterii din trecut ajunsi C/E.
Pt. C/E te poarta prin probleme destul de teoretice, V.I.T., F.Q.S., etc.
Dupa interviu si acceptul celor de la tehnic am fost la crewing.
Aici au inceput problemele, se negociaza salariul, am inceput de la 10000 Eur si am ajuns la 10750 Eur, pe VLCC.
Nu ne-am inteles la durata, sub nicio forma n-au vrut sa coboare sub 6+1 luni.
Asa ca ne-am despartit.
Pe Cpt. Dragoneas l-am intalnit la Atena, nu s-a implicat in negociere, desi stia din tara conditiile mele.
Pt. cei interesati, poate va vor fi folositoare urmatoarele adrese:
1. Mary Dimitriadou, Crew Manager
e-mail: crew@tms-tankers.com
mob.ph.:+30 6973 080923
2. Cristos Stefanidis, Crew Dept.
e-mail: crew@tms-tankers.com
mob.ph.:+30 6977 505152
BAFTA!!!
TMS Tankers are vreun site pe internet ?? Eu am cautat, si n-am gasit. Chestie ciudata ....sunt companii cu una-doua nave...dar tot au un site. Astia nimic....
Eu am fost la ei la inceputu lunii iulie. Sa plec ofiter 3 pe vlcc pentru ca la firma la care fusesem mai greu cu promovarea. Pana aici toate bune. Imi gasesc si nava si plecarea trebuia sa fie undeva pe 4-6 august. Pe 1 august semnez contractu cu imbarcare din china pe 4 august. Pe 6 august ii sun. Imi zic ca ma imbarc la singapore pe 18 august. Azi, adica 16 august, ii sun iar pentru ca gasisem vaporu pe net si am vazut ca ajunge la singapore pe 17, si ii intreb cand plec. Si surpriza. Acum deodata nu mai e bun certificatu de ECDIS de la Ceronav. Pai si o intreb pe domnisoara cu care am vorbit: acu trebuie sa stau pana in septembrie pana vine ceronavu din concediu, iar ea foarte senin: da. Incredibil. Le-am zis ca nu are rost sa ma colaboram si parca i s-a luat o piatra de pe inima. A zis:bine. Personal nu recomand. Foarte neseriosi. Ma gandesc sa ma duc si pe la capitanie sa vedem ce parere au si cei de acolo de mizeriile pe care le fac unii.
Agentia Cardiff:TMS bulkers,TMS Dry,TMS tankers,adica greci,adica George Economou.
Unde nu sunt buni filipinezii,aduc romini.Mai nou rominii adusi(seniori) incearca sa o transforme intr-o '' Family company''. Vapoarele lor sunt fie noi facute in China,fie an 2000 facute in Japonia sau Coreea cu mici exceptii.
Au salarii relativ bune pt seniori,jalnice pt junior officers.Daca au nevoie de tine,te vor cauta cu siguranta,daca nu, te vor tergiversa,asta insemnind ca trebuie sa schimbi de drum si sa iti iei gandul de la ei.Succes tuturor .
seara buna dragi colegi!!!
Cine ma poate ajuta cu ceva noi informatii despre compania de
crewing Cardiff?
Va multumesc mult!!!
Salutare dregi colegi !
Inainte de a spune ca nu este o companie serioasa asa cum spun alti colegi m-as mai gandi. Am facut un voiaj la ei in perioada august 2014 - martie 2015 pe un bulk de 75000 din 2000 facut in China. As putea spune ca era facut calitativ si in afara de corp, tubulaturi, MP si vreo 3% din echipamente care si acestea erau facute bine restul era realizat cu echipamente europene. Ca in orice companie in ea lucreaza si oameni buni si rai si experimentati si neexperimentati car pun compania intr-o imagine neplacuta ajungand sa spunem ca nu este serioasa ( inclusiv si eu as spune ). Compania pune oarecare accept pe environment, safety si chiar MLC. Insa cateodata anumite persoane de la bord din management chiar si unii superintendent dar mai rar mai aplica regulile proprii din afara companiei gen NAVROM ! Comandant care fac economie la alimente fara sa li se ceara acest lucru ( mi s-a intamplat cu commandant roman si nu cu cel ucrainian ), sef mechanic care nu tine cont de safety si odihna ( lucru intamplat cu grec si nu cu roman ) etc. Pot spune ca sunt si romani exceptionali la bord si superintendent greci buni in ceea ce fac. Salariile sunt platite la timp in luna din curs. La ora actuala mai sunt companii care platesc dupa ce a trecut luna lucrata.
Echipajul este mixt predominant romani si filipinezi, rar ucrainieni si greci. Grila de salarizare este aceeasi pentru toti indifferent de nationalitate.
Cadetii punte/masina care au brevet si sansa de a naviga cu ei pot promova la bord.
Este adevarat ca pare a fi mai mult o companie de la care te poti lansa insa odata cu cresterea dolarului si salariile au devenit bunicele comparativ cu alte companii pe acelasi tip de nava
Am sa listez mai jos si salariile pentru functiile ocupate de romani. Se acroda rejoining bonus 500 USD. Diverse bonusri la nava pt diferite lucrari sau PSC insa nu sunt foarte consistente si f dese.
Master - de la 7000 EURO in sus si se negociaza. Unii au chiar si 8000 Euro
CH OFF - 7200 USD
2nd OFF - in jur de 3400 USD
3rd OFF - in jur de 3000 USD
CH ENG - de la 7000 EURO si se negociaza
2nd ENG - 7200 USD
3rd ENG - 3600 USD
4th ENG - 3200 USD
Electrician - 5200 USD
Fitter - in jur de 2000 USD
Bucatar - in jur de 2000 USD
Cadet punte pe functie de OS / cadet masina pe functie de oiler - 1500 USD
Sper ca v-am fost de folos cu aceste informatii.
Bookmarks