Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Plecare in voiaj dupa o pauza mai lunga

Junior Member

Plecare in voiaj dupa o pauza mai lunga

Salut!
    Am nevoie de niste sfaturi de la colegii navigatori care au trecut printr-o situatie asemanatoare cu a mea: sunt ofiter electrician si am terminat IMC-ul in 1994, am navigat din 1994 pana in 1998 la CNM PETROMIN SA pe mineraliere(B/C), 1998-2001 pe un tanc petrolier si pe trei nave port container printr-o agentie de crewing. Din 2002, din motive personale, am stopat activitatea iar acum doresc sa o reiau.
    Mentionez ca am toate actele in regula(cursuri IMO, reactualizare brevet, CM, etc.)
    Am aplicat CV_uri la agentiile de crewing mai serioase(am studiat opiniile de pe forum).
    S-a mai " reactivat " cineva care a fost in aceeasi situatie ca a mea, si prin ce agentie a plecat?
    Care sunt etapele, conditiile...........
    Multumesc.

Junior Member

Re: Plecare in voiaj dupa o pauza mai lunga

Niciun comentariu, nimic de postat??????

Junior Member

Incearca la companiile cu care ai colaborat.....macar au un istoric despre activitatea ta...ceea ce cred ca iti ridica sansele de reluare a activitatii...

Junior Member

Multumesc, "clint_eastwood", pentru raspuns. Am incercat si acolo. Probabil ca trebuie sa mai am putina rabdare pana se va concretiza ceva
    Abia din ianuarie 2015 am inceput sa depun aplicatiile.
    Bafta la simulator!

Member

N-ar strica sa aplici si pe net la companii din afara. Poate sare vreun iepure de acolo.. daca vbesti engleza bine ai toate sansele sa prinzi o oferta buna. Nu am fost in situatia ta sa stau "in pauza" peste 10 ani dar am stat ceva dupa terminarea scolii si sansa mi-a fost acordata de o firma din afara (dupa un interviu). Salariile si conditiile incomparabile cu smecherii-patroni de plasare forta de munca din Constanta. Succes !

Junior Member

Multumesc, pentru raspuns. Am vizualizat si am aplicat deja la niste companii din afara.
    Sper sa iasa ceva.